zondag 10 januari 2010

UFO'S

Mijna (van het borduurprikbord) had het plan om samen in 2010 ufo's (unfinished objects) af te maken. Ze plaats rond de 10e van de maand een overzicht van de vorderingen van alle werkstukken.
Dit leek me een leuk idee en ik ga meedoen met de Grand Marquoir. Ik heb inmiddels de eerste vier delen af en moet nog 2 delen (18 blokken). Ik heb er momenteel niet zo heel veel zin meer in en op deze manier schiet het toch elke maand een stukje op.
Hier is de link naar het blog http://stitchalongwithmijna.blogspot.com/


Mijna (from the cross stitch bulletinboard) had the plan to work together at an UFO (unfinished object).
She will place around the 10th of every month an overvieuw of all the works.
This seemed a great idea and I will join with the Grand Marquoir. I have stitched the first four parts and have 2 parts (18 blocks) to do. I have currently not much sense in this work and through this way I made some progress. Here is the link to the blog http://stitchalongwithmijna.blogspot.com/

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook mee gaat doen. Dit is een super mooi patroon.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent al best ver! Ik heb pas 15 blokjes klaar... Ik ga er binnenkort ook weer mee verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful!! How do you get this sampler design??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit borduurwerk staat ook nog op mijn verlanglijstje. Wanneer ik ga beginnen? Geen idee.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een fijn patroon, je wilt gewoon zo'n blokje af hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een mooi sampler - en inderdaad, het schiet lekker op zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow!!! This stitching is AMAZING!!!!
    Hugs, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee zeg om het zo te doen , maar dit is wel een prachtstuk hoor , volhouden meis !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Riet Ik vind hem erg mooi worden, deze staat ook op mijn lijstje. Je Magie de Noël is prachtig geworden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Riet,

    Zojuist je blog ontdekt, leuk! Ik wil ook de Marquoir gaan maken en was blij verrast hem hier te zien. Succes ermee!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen