vrijdag 20 mei 2011

Zucchero

Niet veel geborduurd de laatste tijd, ik ben nog steeds bezig met het blok van AaHRH.
Momenteel is er veel binnens- en buitenshuis te doen en de dagen vliegen voorbij. Wel ben ik woensdag naar dit fantastische concert geweest. Het was de vierde keer dat ik naar zijn concert ben geweest waaronder een keer in Italie. Misschien deze zomer nog een keer.....????

Not much embroidery lately, I'm still working on my AaHRH.
 Currently there is much to do. But Wednesday I was going at this fantastic concert. It was the fourth time I've been to his concert, including one time in Italy. Maybe this summer again .....????


Fijn weekend allemaal, het weerbericht ziet er weer goed uit!

Have a nice weekend, the weather forecast looks good!


1 opmerking:

  1. Geweldig riet ken niet zo heel veel nummers van hem maar de bekende vind ik wel heel goed.
    Lijkt me mooi om zoiets mee te maken in het buitenland waarschijnlijk toch weer een hele andere sfeer.


    Geniet nog even lekker na

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen