maandag 2 januari 2012

Nieuw begin...

Lieve allemaal, ik wens jullie een heel gezond, gezellig en natuurlijk creatief 2012!
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw begin.
Ik ben het jaar begonnen met een snipperdag en ga vandaag dus lekker beginnen met een nieuw werkje. Het is deze geworden:

Schoolgirl Lessons
32 count White Belfst
1 draad Claret van The Gentle Art


Dit is een van mijn nieuwe projecten voor 2012.
Hier is, zoals beloofd een lijstje van mijn plannen, hiervoor heb ik alles al in huis.


Little House Needlework             Schoolgirl Lesson
Prairie Schooler                             A farmers almanac

The Sampler Company                 A sampler story
Mary Clark 1848

Nenne Desings                               Peace on Earth
Coulleur d’Etoile                            Nuit Magique

Victorian Motto Sampler             Black Bird Christmas Tree

En natuurlijk verder met mijn 4 WIP's, ben heel benieuwd wat ervan uitkomt!


Als laatste wil ik mijn vorderingen van de SAL Sorpresa laten zien, ik loop nu nog 1 deel achter.
Ook moet ik de tekst nog borduren maar hier wacht ik even mee tot ik het volgende deel heb.



8 opmerkingen:

  1. Allereerst de beste wensen voor 2012, ik ben benieuwd hoe het zal gaan met je werken.
    Je nieuwe ziet er goed uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een mooi en creatief 2012.... veel succes met je projecten!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so pretty colour on the LHN project!

    And so lovely projects for this new year!

    Have a wonderful 2012!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo lieve Riet, wat heb je weer leuke dingen!!!
    en mijn lieve wensen, he, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Riet,

    De beste wensen voor jou.
    Je plannen zien er goed uit, leuke dingen heb je uitgezocht.
    Ik heb mijn Autumn Sampler binnen en ben er druk mee bezig, wat leuk om te doen.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt leuke plannen, en de SAL Sorpresa ziet er schitterend uit. Een gelukkig nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Plannen genoeg zie ik, ben benieuwd hoe ver je komt met alles. Ik vind de SAL waar je mee bezig bent wel heel erg mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke plannen heb je en een heel mooie SAL!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen