vrijdag 6 april 2012

Sal Sorpresa


Door alle opbeurende woorden tijdens de borduurruildag ben ik toch maar verder gegaan met de Sal Sorpresa. Ik dacht dat ik een telfout had gemaakt maar dat blijkt niet zo te zijn. Op dit gedeelte van het patroon staat het lager, zodat ik dacht dat ik een fout gemaakt had. Als ik op de site van Sara  kijk staat het huisje ook zo hoog op de foto. Dit is nieuwste deel wat ik gemaakt heb. Nog twee delen te gaan.


Ik zag gisteren op heel veel blogs speldenkussentjes voorbij komen. Wat leuk om dat overal te zien. Ik probeer mijn kussentje dit weekend ook af te maken. De stof heb ik al geknipt.

Natuurlijk wil ik jullie allemaal hele fijne paasdagen toewensen! Het weer is hier vandaag heerlijk, hopelijk blijft het zo.Wij hebben geen plannen en gaan het lekker rustig aan doen, heerlijk tijd om te lezen en te borduren. 






20 opmerkingen:

  1. Riet leuk om te horen dat de borduurruiuldag zo´n goede invloed op je heeft gehad, het word toch ook heel erg leuk. Volgens mij krijg je ër weer plezier aan. Voor jou en je gezin ook fijne paasdagen.

    Liefs Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo;n prachtig borduurwerk, love it

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze wordt echt geweldig mooi, super dat je er lekker aan verder borduurt en dat je geen telfout hebt gemaakt.
    Jij ook hele fijne paasdagen, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het prachtig Riet. Gelukkig dat het toch goed zit, nu kun je rustig verder borduren. Ik ben vanmiddag maar heerlijk in het zonnetje gaan zitten met een borduurwerk. Fijne paasdagen en lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne paasdagen, geniet van het lekker kunnen doen waar je zin in hebt!
    Dit werk wordt echt prachtig, wat een geluk dat je toch helemaal goed zat met je steken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoonweg prachtig deze 'sampler' mooi patroon, leuke kleurtjes! Met trots mag je er naar kijken, meid, het ziet er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat word deze toch prachtig, geniet van de Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze is zo mooi! moet heel erg fijn zijn om eraan te werken. vanop een afstand lijkt het zelfs niet geborduurd,maar geschilderd of zo. Geniet nog van je borduur- en lesstijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor jou hele fijne Paasdagen toegewenst.
    Je sampler wordt helemaal geweldig.

    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De sampler is zo mooi. Hier ligt hij ook om te maken maar eerst weer wat afmaken. Fijne Paasdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Riet, ik ben blij dat je weer plezier hebt in je SAL: het is het dubbel en dwars waard: zo leuk!!
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O gelukkig Riet, dat er geen telfout inzit, want dan had je er misschien toch naar blijven kijken.
    En gelukkig heb je het weer opgepakt.
    Hij wordt veel te mooi om te laten liggen,
    Borduur ze en een fijne week, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben blij dat je toch doorgaat met de SAL, hij ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig dat het wel klopt en dat je hem nu afmaakt.
    Goed van je succes en groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat word dit toch prachtig!!! en ben blij dat je weer plezier er in hebt.
    Geniet er van...

    gr Elisa(beth)
    http://kostelijkleven.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow,
    was für ein traumhafter Sampler.
    Wunderschön.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen