vrijdag 26 oktober 2012

Herfststuk en meer...


 
 
Zo langzamerhand krijg ik toch weer wat meer zin en rust om wat dingen te gaan maken. Deze week heb ik dit leuke herfststuk gemaakt tijdens een workshop. Ook ben ik begonnen met een nieuw jurkje te naaien en de afgelopen tijd heb ik hieraan geborduurd.
 
 
 
  Het borduren aan de Harmony sampler is bijna klaar. Vanavond wil ik het boompje rechtsboven afmaken. Dan rest alleen nog de kraaltjes en bedeltjes. Ik denk dat dit nog een heel werk is dus hier ga ik aan beginnen als ik een keer veel tijd heb. Dit is zo leuk om aan te werken dat ik het jammer vindt dat het bijna klaar is.
 
 
 Hier zijn mijn vorderingen aan Double Dutch. Doordat het maar drie kleuren zijn en veel dezelfde patronen is het wel wat saai om aan te werken. Voor de afwisseling ga ik nu eerst verder met een blok van AaHRH.


 
 
Voor iedereen een fijn weekend. Hopelijk met een beetje zon.
Groetjes Riet

15 opmerkingen:

  1. wat een sfeervol herfststukje .. mooi gemaakt, Riet!
    je borduurwerken worden érg MOOI .. warme kleurtjes! veel "borduur"-plezier en 'n fijn weekend, groetjes, Petrra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stuk en wat heb je een prachtig borduurwerk onderhanden. Trouwens de autumn van CHS vind ik ook prachtig ik heb hem gekregen van mijn collegas. Ik vind hem prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bloemstukje ziet er prachtig uit, leuk zo in die mooie kleuren.
    De borduurwerken gaan ook goed vooruit, succes met de kraaltjes en bedeltjes, het is even een werkje maar het maakt het wel helemaal af.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk herfststuk! E je borduurwerken worden ook wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola!! me gusta mucho tu trabajo, felicidades, y gracias por visitar mi blog, que tengas muy buen fin de semana, un beso desde Barcelona, Reyes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Riet de DD wordt wel heel mooi en die kleuren passen ook erg goed samen. Wat een prachtig bloemstuk, leuk met die noten aan de zijkant. Ik ben benieuwd naar hoe je HS uiteindelijk wordt. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De randen van de DD mogen dan saai zijn om te borduren, maar wat zijn het mooie kleuren zo bij elkaar! De sampler vind ik ook mooi geworden. Straks met de kraaltjes en de bedels is hij helemaal "aangekleed".
    Je herfststuk ziet er gezellig uit.

    Fijne week, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooie borduurwerken, allebei - Double Dutch is prachtig, jammer dat dat hij saai is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Both pieces are so pretty!!
    The border of Double Dutch is gorgeous!!
    Hugs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Riet, wat een mooi herfststuk heb je gemaakt, dat zou hier ook prachtig staan, zo leuk om hier en daar ideeën op te doen om onze huizen weer wat sfeer en warmte te geven.
    Ik herken het gevoel van spijt over een borduurwerk dat bijna af is, heerlijk zoals je dan in een flow komt met borduren en kunt genieten van kleuren enz.
    Heel mooi werkje ook van Soed Idee, ik ben ook aan een ontwerpje van haar bezig, heel leuk om te maken.
    Veel handwerkplezier gewenst.
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie borduurwerkjes maak je! Ik ben zo'n 10 jaar geleden begonnen aan een merklap in die beige/bruin/grijsblauwe kleuren. Ligt in een laatje! Ik ben meer van het patchwork op het moment. Dat gaat wat sneller!

    BeantwoordenVerwijderen