vrijdag 31 juli 2009

Update kerstmysterie deel 7

Deze week niet veel geborduurd alleen twee blokken van mijn Grand Marquoir.
In mijn vrije tijd heb ik lekker veel gelezen, gezwommen, gewandeld en vanmiddag gefietst.

This week I stitch only two blocks from my Grand Marquoir.
In my spare time I read a lot, swim, walk and cycling this afternoon.



Wel heb ik vorige week al deel 7 van het kerstmysterie afgemaakt.
Ik heb veel uitgehaald een stuk zelfs vier keer!! De linkerkant komt niet uit, er zit 1 steek verschil in de gekleurde en de witte sneeuwvlokken maar misschien hoort het wel zo, ik kan het niet goed op het patroon zien, het zijn allemaal verschillende delen. Ik laat het maar zo en wacht het volgende deel eerst maar af. Ook had ik nog een telfout gemaakt. Ik was blij dat ik dit deel af had.



Well last week I have been part 7 of the Christmas mystery finished. I have repeated one part even four times! The left side is not well, there is 1 stitch difference in the colored and white snowflakes but perhaps it is so, I can not see it on the pattern, they are all different parts. I leave it and wait till the next part. Also I had made a mistake by number 3. I was glad I finished this part.

4 opmerkingen:

  1. Mooi !!!!

    Ja een telfoutje is snel gemaakt zeker met wit op wit.
    Maar kan wel aangepast worden hoop ik.
    Even wat anders nu !!?;-)

    marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Irritant als het zo vaak over moet. Ik had laatst ook iets fout en heb het een beetje weggeprutst het had verder geen gevolgen. Ik heb toen een kruisje over één draadje in de breedte gemaakt.
    Het wit op wit is wel heel mooi.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ps. de naam zegt het ook "Mysterie"!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou heel graag dit werk gaan borduren. Maar ik kan de patronen niet vinden op de site. (mijn Frans te slecht!)Kan jij me svp verder helpen?
    Grand Marquoir heb ik ook onderhanden, dat patroon borduurt heel gezellig.
    www.astridvanbeers.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen