donderdag 13 mei 2010

Jan Houtman

Via marktplaats heb ik dit boek van Jan Houtman kunnen bemachtigen. Ik ben er heel blij mee want ik zou ze graag allemaal willen hebben.
Voor degene die Jan Houtman niet kennen hier is een link naar zijn site http://www.janhoutman.com/index.html
Het is echt de moeite waard om zijn merklappen eens te gaan bekijken.

I was the lucky bidder off Marketplace and I got this book of Jan Houtman. For those who do not know Jan Houtman here is a link to his site http://www.janhoutman.com/index.html 
It is really worth to go see his samplers.

5 opmerkingen:

  1. Riet, wat leuk dat je een boek van Jan hebt kunnen bemachtigen. Het is mij ook al een paar keer gelukt op deze manier. Boeken van Jan zijn al echte collectors-items. Geniet van je aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een hebbertje ... prachtig boek !
    Veel plezier ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Riet , wat is je GM mooi geworden. Hij staat ook nog op mijn lijstje.
    Leuk dat je dit boek hebt kunnen kopen. Ik zal je tippen als ik er één van 'm tegenkom.
    Het is zeker de moeite waard om zijn merklappen te gaan bekijken, leuk om er een fietstochtje van te maken en dan even oversteken naar de Millinger theetuin.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi boek !!

    Ja ken ze, (heb ze ;-))
    Door zijn boek ben ik begonnen met mijn merklappen !!

    (((zwaaiii)))... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig boek en de Grand Marquoir is geweldig mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen