zondag 9 mei 2010

Kookboek

Voor Moederdag heb ik dit geweldige kookboek gekregen. Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Van de kinderen heb ik ook nog douchegel en chocola gekregen en mijn zoontje had ook nog een waardebon voor een rugmassage zelf gemaakt.
Lief he?

For Mother's Day, I received this wonderful cookbook. This had  been a long time on my wish list. From the children I've got chocolate and showergel and my son had made a coupon for a back massage. Sweet isn't it

Voor degene die geen kookboek hebben gekregen heb ik een superlink gevonden:

For those who not have received a cookbook I found this great link:

http://www.sweetpaulmag-digital.com/sweetpaulmag/spring2010#pg1

2 opmerkingen:

  1. Fijne moederdag nog Riet en heel veel pezier met je nieuwe kookboek !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, ik heb dit boek toevallig voor mijn verjaardag gekregen, en dacht eerst, oohh...geen foto's om te kunnen zien hoe het smaakt, maar dat is ook helemaal niet nodig,een geweldig boek, heel veel kookplezier ermee.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen