woensdag 29 juni 2011

Nieuwe spullen

Vanochtend heb ik hier mijn bestelde garen opgehaald. Ik zag zoveel leuke dingen dat ik mezelf maar eens heb verwend. Hieronder laat ik alles nog even apart zien.
Ook heb ik nog een heel leuk boek van Mango meegenomen. Sweet Home, vol met huisjes en harten.
Jullie snappen wel dat ik nu gelijk aan iets ga beginnen. Wat???  Dat laat ik met de volgende keer zien....


Wash Day - Carriage House Sampling
NPS silk

Pure and Pleasant - Primitive Bettys
Bird Songs Pillow - Kathy Schmitz
Thread Worx garen

15 opmerkingen:

  1. Hoi Riet,

    Je hebt mooie spulletjes gekocht, ik kan me voorstellen dat je er direct mee wilt beginnen. Veel plezier ermee.

    Liefs Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om jezelf te verwennen - mooie spullen allemaal. Hannah Gilpin gaat ook heel goed zo te zien uit je vorige bericht - mooi is ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht. Ik vind vooral het Carriage house samplings patroon erg leuk.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So lovely stash! ;)
    Happy Stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat mooi zie dat er ook een webwinkel is. Ga daar binnenkort eens speuren. Nu eerst wat kruisjes prikken........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aankopen. Het boek is zooooo leuk, nee dan kun je niet wachten om de eerste steekjes te zetten.
    Veel plezier Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie dingen heb je gekocht! Het patroon van CHS is prachtig en schitterend garen er bij!
    Ik ben wel benieuwd met welke je gaat beginnen..

    Groetjes Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en nu nog wachten op de prachtige spullen die je ermee maakt! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooo Riet wat een mooie spulletjes heb je gekocht. Het boek met de harten zal je veel plezier aan beleven, ik heb er al heel veel uit geborduurd en het verveeld nooit.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Riet,
    Heb je al op mijn blog gekeken? ("De Uitslag")

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo riet harstikke mooie spulletjes heb je gekocht.
    Ben heel benieuwd welke je gekozen hebt om te beginnen.

    veel plezier ermee

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja, zo kom je nooit aan je e-reader.........;;))
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke spulletjes heb je. Ben benieuwd wat je eerst gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spulletjes heb je. Het boekje heb ik zelf ook en ik heb al een hart gemaakt, erg leuk om te maken.Ben benieud wat jou keuze wordt.

    BeantwoordenVerwijderen