zondag 3 juli 2011

Armband

Bij Karin van De Merle heb ik deze leuke armband gewonnen. Erg leuk en helemaal mijn kleuren. Ik moet hem alleen nog in elkaar zetten.
Dit is een leuk werkje voor de vakantie.
Karin bedankt!!

Nu snel even de was strijken en dan hebben we nog een afspraak. Dit weekend hebben we zoveel dingen dat ik nauwelijks tijd heb om te borduren, lezen of bloggen. Gelukkig zit er wel telkens eten bij. Ik hoef het hele weekend niet te koken.
Nog een weekje afzien en dan krijg ik vakantie!
Hoe gezellig en leuk alles ook is het is heerlijk om een poosje niets in de agenda te hebben staan!

2 opmerkingen:

  1. Ik hoef geen medelijden met jou te hebben ;) mooie armband uitjes met eten, niet verkeerd toch.
    Fijne week, groetjes
    ps, ik hoop dat je nog wat tijd vindt om te borduren en anders nog even een weekje volhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende mooie armband succes met het maken maar dat lijkt me wel een leuk karweitje.

    Heerlijk dat je het hele weekend niet hoeft te koken en alles gedaan word maar af en toe even rust is ook wel lekker inderdaad.

    Nog een weekje en dan kan je lekker rustig aan doen en mischien wel tijd voor wat borduuruurtjes.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen