vrijdag 23 december 2011

Peace on Earth


Dit leuke patroontje heb ik gewonnen bij NenneDesign. Hij komt op de stapel voor volgend jaar. Ik ben er heel blij mee. Janet bedankt!

Geborduurd heb ik bijna niet de laatste maand, ik heb het idee dat ik nauwelijks thuis geweest ben. Gelukkig heb ik nu een weekje vrij, ik hoef alleen volgende week donderdag te werken. Vanavond hebben we nog een kerstdiner van ons werk en dan even lekker niets, heerlijk bijkomen,  films kijken, lezen en borduren.

GRAAG WIL IK IEDEREEN HELE SFEERVOLLE FEESTDAGEN TOEWENSEN!

Lieve groetjes Riet.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig patroontje heb je gewonnen, gefeliciteerd! Heerlijk vooruitzicht die vrije week, geniet ervan en voor jou en je familie ook fijne feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je patroontje, hij is enig! Ik wens je hele fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012 Lekker genieten van je vakantie!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. FELIZ NAVIDAD Y BUEN AÑO 2012 desde Barcelona, Reyes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk, GEFELICITEERD, Riet..
    fijne feestdagen,
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Riet voor jou en je gezin ook fijne kerstdagen en een heel mooi 2012. Mooi borduurwerk heb je gewonnen, veel plezier ermee.
    Liefs Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je te souhaites de très heureuse fêtes de noël
    bises
    rose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Merry Christams to you and your family sweet Riet !
    Hope Santa will be kind and generous with you !!!
    Big winter hugs !!!!!!!!!!!!!
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk patroontje heb je gewonnen, heel toepasselijk voor de tijd van het jaar!

    Fijne feestdagen en groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk Kerstfeest, en gefeliciteerd met de winst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waw, wat een heel leuk patroontje heb je gewonnen. proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mery christmas for you and your family!

    BeantwoordenVerwijderen