zaterdag 3 december 2011

Theedoek


Deze theedoek heb ik voor mijn beste vriendin gemaakt.Ze is een paar maanden terug afgestudeerd en gisteren was de diploma uitreiking. De tekst is de titel van haar scriptie, ik vond de tekst ook erg toepasselijk om op een theedoek te borduren. Het was nog best lastig omdat het niet echt borduurlinnen was, de kruisjes werden wat breder dan normaal.

 
Hier nog een close-up.
De letters heb ik hier vandaan.


Zo nu snel aan mijn gedicht beginnen....
Allemaal veel plezier met het Sinterklaasfeest!

11 opmerkingen:

  1. Mooi hoor. Leuk idee.
    fijn weekend nog
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden en leuk idee om die tekst er op te borduren, daar zal ze blij me zijn.
    Verklap je ook waar de theedoek gekocht is, hij ziet er goed uit om te borduren. Die wit/grijze van IKEA zijn niet meer in het assortiment.
    Fijn sinterklaasfeest, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty!!
    Have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuk idee en gelijk een goed cadeau!
    Ik heb ook wel eens op een theedoek geborduurd en het is even lastig om de draden goed te vinden, het resultaat is wel super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, wat een leuk kado!!
    nu ben ik nieuwsgierig waar de scriptie over ging.....;0
    Liefs en een gezellige Sint, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super idee en wat ziet het er prachtig uit.
    Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor iemand die een scriptie heeft geschreven met zo'n titel is dit een topcadeau. Mooi dat die letters wat breder uitlopen. Jij ook een heel fijn Sintweekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig en leuk om te ontvangen denk ik, zou ze 'm ook gaan gebruiken...;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee Riet!
    Mooie letters ook.
    Fijne dag, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kado, ik vind de kleur heel mooi ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er heel mooi uit, prachtig.

    ik volg je

    Mvg saramsa87

    BeantwoordenVerwijderen